måndag 12 juli 2010

Varmt, varmare, hett!!!!

Men vi ska väl ändå inte klaga eller ;D
Just nu är det läskigt varmt ute, och jag som har jobbat HELA helgen *suck* men men det blir till att bada i poolen på kvällarna kan jag säga för annars blir man inte människa över huvud taget!!!!
Nu jobbar jag på mitt ordinarie jobb i 5 dagar sen är det semester i 2 härliga veckor och det jag ser fram mest emot är ålandsresan med familjen ;D vi har såååå jäkla kul ihop och jag älskar min familj...det känns skönt att ha dom nära...

Helgen som gått har jag jobbat på hemtjänsten för första gången och det gick jättebra, fick till och med åka på larm men som tur var så gick allt bra....precis som vi andra unga friska människor tycker dom äldre att det är jobbigt med värmen och det märktes....men vilka härliga människor man träffar....jag jobbade lördag och söndag 8-19,30 så igår kväll kände jag mig lite sliten men det är ju ingen ide att känna efter för nu är det snart LEEEEEDIGT!!!!!

Idag jobbar jag fram till 17 sen är det poolen som gäller, vi kan ju inte vara hemma när det är så jäkla varmt, när vi skulle gå och lägga oss igår kväll vid 23 tiden hade vi 32 grader varmt i sovrummet så ni kan ju tänka er hur klibbigt det var i sängen....

DRICK MYCKET VATTEN!!!!

Kramar
Cina

Inga kommentarer: