torsdag 22 juli 2010

Sol, vind och vatten

Ja det är så man kan sammanfatta dom här dagarna.....Max och Filippa har varit här och vi har badat på nya ute badet i märsta, vi har varit hos Bästaste Nattis och vi har våldgästat lillebror ;D det har varit varmt med mycket sol, det har blåste en hel del och barnen har fått bada av sig så nu hoppas jag dom är nöjda till nästa gång!!!!

Vägningen skulle jag ha skrivit om igår men har som sagt haft fullt upp ;D vågen stannade denna gång på 86,7 kg så det vart en minskning med 1,1 kg från förra veckan....rätt nöjd måste jag säga...

Nej om man skulle packa inför i morgon då, det bär ju av öster ut med hela familjen....dock har Mike bestämt att vi bara ska ha EN resväska med oss hmm men vi är ju 4 stycken men han tyckte inte jag skulle packa så mycket men ursäka mig...skulle JAG packa onödiga saker hmm ska nog ta ett snack med honom i alla fall ;D

Vi hörs när vi kommit hem igen
Kramar
Cina

Inga kommentarer: