torsdag 15 juli 2010

Reseledaren Cina!!!

Japp det är jag det....av någon anledning så är det liksom jag som har västen och pärmen där det står reseledare på ;D men det tycker jag är kul.
Förra gången hade jag lite småöverraskningar till familjen när vi åkte och denna gång är inget undantag ;D tyvärr kan jag inte avslöja vad som kommer hända men jag kommer berätta när vi kommit hem.

Nu har jag bokat våran ålandsresa och det är sååå härligt, det blir dock lite annorlunda i år...vi ska nämligen ha med oss mamsen och papsen för första gången och det ska bli kanon kul, dock har vi en ännu större förändring och det blir inte åland vi åker nu ända till helsingfors (vi tyckte att den äldre generationen skulle få se världen hahaha) och det ser jag fram emot. Nej barnen kommer inte vara i baren utan Emelie & Patric är anställd som barnflicka/barnpojke och kommer underhålla dom små och vara med dom i hytten när dom ska sova.

Oj va kul det är med jobb eller vad säger ni??? Fasen så jag trivs...men det ska bli rätt skönt att gå på semester i två veckor nu eller ja jag går ju i morgon först men jag har redan börjat ladda ;D

Vi hör sen
Kram
Cina

Inga kommentarer: