onsdag 7 juli 2010

SEEEEEGT!!!

Just nu känns det inte som det händer speciellt mycket med vikten *suck* känns som jag står still och den känslan va ju rätt när jag ställe mig på vågen i morse 87,9 visade den och det är bara en nedgång på 0,5 sen förra veckan (då jag va sååå trött om ni kom ihåg så jag vägde mig på fel dag till och med) men som sagt det är ju nedåt i alla fall...

Ja annars har jag börjat mitt nya jobb och det är såååå fantastiskt kul så ni kan inte ana....jag håller just nu på att lära känna personalen och det går kanon....så jag har beslutat för att avbryta min semester nästa vecka och jobba istället....

Idag händer inte så mycket tror jag, det är ju varmt och gott så det är skönt med lite ac emellanåt ;D

Nej inte klaga, bara njuta för som ni vet så går vi ju mot mörkare tider ja rent vädermässigt alltså ;D

Vi hörs sen
Kramar
Cina

Inga kommentarer: