torsdag 8 juli 2010

Semester!!!

Min älskling har semester denna vecka, det skulle jag också ha haft men pga jobb byte så vart det lite miss i planeringen men men vi tar igen det vid ett senare tillfälle....det blir dock lite ensamt för honom eftersom jag kommer jobba i helgen också mellan 8-19,30 både lördag och söndag då ska jag till mitt nästa nya jobb ;D då blir det hemtjänsten....och sen jobbar vi båda nästa vecka så 12 dagar på raken känns just nu VÄÄÄÄÄÄLDIGT mycket hihi men jag har ju haft semester i tre veckor så det är kanske inte så konstigt att man känner sig lite seg hahaha

Vecka 29 kommer alla barnen hem igen ojojoj då blir det full rulle så vi hoppas att vi har kanon väder den veckan...sen har vi ju våran familjeutflykt att se fram emot, traditionen skulle sett annorlunda ut i år men det blir inte alltid som man tänkt sig så en dagsutflykt till Åland (som vi gjort dom senaste åren) är det som blir och det är inte fy skam ;D för i år är det min och lillebrors tur att ta en öl och jäger på båten ;D

Sen skulle jag vilja åka till Ullared, (någon som varit där???) ska kanske lura med mig mamsen någon dag hahaha

Nej om man skulle återgå till mitt underbara nya jobb, det går inte att med ord beskriva hur bra jag trivs och hur kul det är....

Ta hand om varandra nu i värmen och tänk på att dricka myyyyycket vatten
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Så härligt att du trivs så bra på ditt nya jobb. Eller dina två nya jobb, det var ju lite otippat, hemtjänsten liksom, jag tror att det är skit kul jobb, givande.

Hm trist med semestern, men roligt att ni kan åka iväg till åland iaf.
Hm öl å Jäger, det funkar alltså;)
Kraaaaaaaaaaaaaaam

Mike sa...

Jajja.. du får nog köra... du har ju semester då hjärtat, så då är det väl inte mer än rätt att ölen och jägern är mina...*ler...
Sory... skojade bara... menade så klart att Ölen och Jägerna är mina...*Ler.. puss puss...
/Mike