tisdag 20 juli 2010

Semester ;D

Det är hur skönt som helst med ledighet det kan ingen säga något om.... I söndags hämtade vi Filippa och Max för dom ska vara med mig fram till torsdag då dom åker hem igen...i går hämtade vi Emelie och Patric hos sin pappa och dom är som vanligt hemma nu i två veckor...

Igår åkte vi även till Bästaste Nattis med familj där vi badade och åt lite lunch och bara umgicks det var en riktigt bra dag, jag satt i solen hela dagen och det syntes kan jag säga när jag kom hem hihi

Idag hade vi stora planer jag och barnen, (Mike jobbar hela veckan) vi skulle nämligen till nya badet i märsta med lillebror, men när vi vaknade i morse så var det mulet och halv storm ute tyvärr så vi får hoppas att vädret blir bättre till i morgon...idag får vi i stället åka och fika hos lillebror och sen blir det hem och röja på altan och kasta massa skit som bara ligger i vägen och som ingen använder....

Vi hörs sen
Kramar

Inga kommentarer: