tisdag 29 juni 2010

Trött men....

Ja jag är trött idag...igår var vi på Gröna Lund från 12,30-20,00 och efter det så åkte vi och åt och efter det körde vi hem Patrics kompis som följde med så vi kom innanför dörren när kl var 21,45 då var jag helt sluuuuut kan jag säga och då ska ni veta att jag åkte inte ett enda dugg däremot så hade Mike och jag femkamp som jag råkade vinna ;D inte för att det är sååå viktigt men jag ville nämna det i alla fall hahaha
När vi var på väg hem från restaurangbesöket igår ringde min älskade lillebror och berättade att fasters älskling är sjuk och dom behövde hjälp idag med barnvakt och som storasyster som man är så ställer man ju upp....så för en liten liten stund sen kom Oliver hit, han och Patric sitter just nu och äter lite frukost...

Just nu väntar jag mest på att Mike ska komma hem, han åkte iväg och tränade när kl var 7 i morse (ja han är morgonpigg)så slapp han göra det senare....Sen ska vi iväg till läkaren med Emelie och ta ett nytt tbc prov och efter det ska vi ut till mamma och pappa och bada i poolen och sola och bara mysa....

Onsdag är det idag och då innebär det ju vägning, så jag ställde mig på vågen med insikten att jag har fyllt år och det har varit midsommar men det hade ju gått riktigt bra måste jag säga...den stannade på 88,4 kg så det är en nedgång på 0,4 kg från förra veckan...

Vi hörs lite senare
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Cina gumman förstår att du är trött, det märks även i texten, för det är tisdag idag å inte onsdag;)
Trodde ni skulle komma på besök till Märsta idag jag, men det får helt enkelt bli någon annan gång då;) Klart man ska ställa upp när dom små liven är sjuka.
Ni får ha en underbar dag hos ma & pa, bada är ju verkligen inte illa i detta väder.
kramkramkram å grattis till viktnedgång, du e sååå duktig.

C´s sa...

Hahaha ja jo nog är jag trött alltid...planen va att åka till er men när lillebror behövde hjälp så ställer man ju upp hihi men det kommer fler dagar....Ja vi ska ha en bra dag med mycket bad och sen en masa gos med lilleman förstås...
Kramkram