söndag 13 juni 2010

Helg!!!!

I fredags jobbade jag min sista dag på mitt gamla jobb, kändes lite konstigt att säga hej då till tjejerna men men vi kommer ju att ses igen och det är SNART eftersom vi ska ut och ta en AW öl inom kort....

Igår lördag kom svärfar med familj för dom skulle sova över en natt, i morse gick nämligen deras flyg till KRETA!!!! jag?? avundsjuk??? NÄÄÄÄÄÄÄÄ inte ett dugg :/ hur som helst så hade vi det jättetrevligt med god mat och god dricka igår kväll tillsammas...mamma och pappa kom också över och käkade det va verkligen en jättelyckad kväll....så i morse kl 4,30 va klockorna på ringning....Mike körde upp dom till arlanda kl 5,10...så nu ligger dom nog vid poolen och bara har det bra helt enkelt....men det är dom värda!!!!

Idag har det varit husjakt som bara den....vi har ju sagt upp lgh men just nu har vi inget på g och det börjar bli lite panik hos familjen Enberg/Söder kan jag säga hahaha men men det löser sig alltid....det finns ju åretrunthusvagnar nu för tiden ;D

Mitt i alltihopa har jag blivit utmanad också av bästaste Sabina som går ut på att man ska ta den 10 bilden ever som man har satt in på sin blogg (vilken tur att jag inte har bloggat i hundra år) och sätta in den här igen....bilden är från Thailand och det är på Banglaa Road (bargatan i Patong)

Nej nu är det söndags Rosé som gäller hos lillebror...

Hörs sen

Kramar

Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Bra jobbat där;)
Man ska anta utmaningar;)
Låter som en helg med fullt upp, men en trevlig sådan.
Ha det fint å lycka till på nya jobbet, hoppas verkligen du får någon semester.
KUL med husletande.
Kraaaaaaama

C´s sa...

Hahaha klart jag antar utmaningar det tycker jag är kul....När ska vi ses och fika då???
Kram