onsdag 9 juni 2010

Dags igen ;D

God morgon på er alla glada, härliga, mysiga och goa människor!!!!
Onsdag = vägning men det vet ni ju hihi ställde mig på vågen och den stannade väldigt fort idag 90,5 kg visade den så det är en minskning med 0,6 kg från förra veckan YIPPI!!!!!

Allt går just nu som på räls känns det som, livet leker och jag mår såååå jättebra....kilona rasar (ja eller grammen rasar och kilona försvinner lite i taget, dom har ju ingen rusning ifrån kroppen precis) det här kommer bli en jättebra sommar eller vad säger ni????

Jag har ju fått nytt jobb också japp och det är så underbart, har jag tur så jobbar jag min sista dag på mitt gamla jobb nästa fredag (hoppashoppashoppas, hållertummarna) och då bjuds det på champange och jordgubbar kan jag säga hihi

Igår var jag och min älskling på stinsen och där gjorde jag mina naglar, så nu känner jag mig ännu finare....

Dags att jobba
vi hörs senare
Kramar
Cina

Inga kommentarer: