torsdag 24 juni 2010

Sigtuna!!!

Idag har vi varit i sigtuna och spelat minigolf hela familjen och efter det var vi på godaste våfflan och åt lite glass och hade det helt underbart i solen....nu har vi kommit hem efter ett besök hos tandläkaren också (patric hade ju tappat sin tandställning så vi var där och hämtade en ny idag) och nu är Patric och Mike ute och spelar fotboll och Emelie är på väg till några kompisar....själv ska jag ta mig en kaffe och sätta mig i solen tror jag ;D

Vi hörs lite senare

Kramar

Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Men wohooo någon har tappat bra många kilon ser man ju nu;) ROLIGT att få se en bild.
Vi var ju som sagt oxå i Siiigtuna och V ville spela minigolf men jag orkade inte, utan vi gick direkt på krubbet;)
Kraaaaaaaaaaaaam

C´s sa...

Hihi ja lite har man tappat i alla fall....Vi hade en jättemysig dag i sigtuna med barnen synd att vi inte sågs det hade varit myyyyycket trevligt ;D
Så vad sägs om träff på tisdag???
Kraaaaam