onsdag 2 juni 2010

Nytt jobb!!!!

Idag är det onsdag och då är det vägning....vågen visade 91,1 kg så det är en minskning med 0,5 kg från förra veckan...såå skönt

Sen har jag fått nytt jobb....jag kommer från och med den 12 juli att titulera mig platschef och jag är det över en växel med 8 personer....det känns helt underbart jag har ju jobbat med växel på olika sätt allt från växeltelefonist till driftoperatör och nu senast som koordinator så det blir en liten naturlig övergång till platschef....

Ja jag mår så jäkla bra just nu kan jag säga ;D

Kram
Cina

3 kommentarer:

Sabina sa...

SHIIIIIIT Grattis va kul, tänkte nästan att det skulle vara så, stort grattis till nya jobbet och givetvis grattis till viktnedgången oxå.
Kraaaaaaaaaaaaaaaam

Lisa sa...

F-n vad skoj. GRATTIS!!!!
Berätta mer, var är det och när börjar du?

C´s sa...

Sabina: Tack så jättemycket...kram

Lisa: Tack vännen, ja det är som platschef över en växel...jag börjar den 2 augusti för jag har 2 månaders uppsägning och dom släpper inte mig innan så just nu jävlas dom så mycket dom kan för att jag inte ska få gå tidigare...jag berättar vilket företag lite senare eftersom jag ska skriva papper idag med det nya företaget....kramkram