torsdag 29 januari 2009

Torsdag 29/1-09

God morgon på er...

Ja då har vi hunnit till torsdagen, vilket är rätt skönt för då vet man att man har bara en tidig morgon kvar den här veckan YIPPI

Gårdagen va kaos känns det som, även om den inte va det men när man far fram och tillbaka så blir det om inte annat lite kaos....vi började dagen 6,15 med duschning och påklädning och föning av håret, sen iväg till jobbet och lagom vid 7 landade vi på plats för en kopp kaffe och sen började dagen i raketfart....jobbade till 12,30 för att sen iväg och besiktiga bilen och JAAAAAA den gick igenom. Tillbaka på jobbet för att hämta chefen och sen vidare till ett kvällsmöte *suck* vi som skulle titta på huset....men det klarade ju Mike alldeles själv....när kl va 19 lämnade jag av chefen och sen åkte jag till mammsen och pappsen där mike satt och fika så kl va ca 20,00 när vi åkte därifrån ja så fick vi dagen att gå....

Idag känns det som jag skulle behöva vara ledig men det är jag ju snart det är ju fredag i morgon och sen två härliga vilodagar

Nä nu måste jag få något gjort här annars kommer chefen och tar mig i örat hihi

Kramar på er
//Cina

1 kommentar:

Sabina sa...

Heeeej igen=)
Tack för hjälpen, hag jag hittade dit, men det funkar inte iaf, skit samma=)
Om man vill ha en räknare på sin sida så klicka på mina räknare på min sida så kommer du till en sida som heter susnet (tror jag) där kan man lägga upp ett konto för räknare. Sen kopierar man koden för sin räknare och klistrar in på Sidelement på layout.
Låter kanske inte lätt, men det var det=)
Vi kanske får ha telefon suport för varandra ist någon kväll=)
Ha det bra å du/ni kul med hus i Märsta, synd ni inte gillade 10:an
=)=)
kramizzzz