tisdag 27 januari 2009

Tisdag 27/1-09

Då har vi redan kommit till tisdag....men det är segt idag måste jag säga, är hur trött som helst men men det går väl över när chefen kommer hihi

Ja hur fick vi helgen att gå då??? jo i fredags va vi hemma och drack lite vin och pratade och pratade och planerade och pratade lite mer för att sen fylla på vinglasen och forstätta prata....är det något jag verkligen gillar att göra så är det just det att vi kan sitta och prata hur länge som helst....Ja hur som helst det va så vi fick fredagskvällen att gå i alla fall....Lördagen började med en sovmorgon till 9 och sen en mysig frukost efter det så åkte vi till mammsen och pappsen för att låna skärmaskin (vet ju inte vart min är efter skillsmässan hmm den kanske jag inte ens fick med mig) och sen åkte vi hem och började med maten och planerade en kväll framför handbollen men då ringer helt plötsligt telefon och pappsen undrar om vi inte kan komma över och dricka lite vin/öl och spela lite spel....sagt och gjort så vi hamnade där på kvällen...även lillebror med familj kom....vid 1 tiden va det dags att åka hem TACK SNÄLLA LILLEBROR FÖR SKJUTSEN HEM....
Söndag morgon började även den med en sovmorgon till 10 och sen en mysig frukost....efter frukosten och en varm och skön dusch så åkte vi och tittade på lillebrors nya hus och det va en upplevelse....GRATTIS LILLEBROR OCH SVÄGERSKA TILL ERT NYA BOENDE...

Ja det va väl så våran helg såg ut....nu väntar vi på att mäklaren ska ringa *ler* ang ett hus vi är intresserade av...

Mer om det lite senare
Kramar på er
//Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Låter som en kanon helg tycker jag=)
Vin är gott och prata är trevligt, spel är kul (Om jag får vinna) för det mesta=)
Hm ett hus ni är intresserade av, vart kan det huset ligga ?? Hur stort är det, jätte nyfiken ju=)
Kramkram//Sabina

Sabina sa...

Hej igen=)
Jag har lagt till er i min länklista hoppas det är ok, i ju för sig som Cina, hm nå jag hoppas det är ok.
En fråga från en som bloggat i snart 3 1/2 år, under era kommentarer så står det reaktioner, vart kan man hitta det för att lägga in på sin egen blogg???
Kram igen=)