torsdag 8 januari 2009

Torsdag 8/1-09

Tjenixen på er...
Ja då har vi kommit en vecka in på det nya året...oj va det går fort...
Jul och nyår flöt på rätt bra med julklappar, god mat, god dricka, trevligt sällskap och nyårsraketer förstås...
Julafton tillbringade vi hemma hos mammsen och pappsen med barnen eller ja Emelie och Patric va med fram till kalle anka sen va det deras pappas tur att ha dom....Nyår firade vi med dom minsta barnen, Filippa och Max.

Nyårsdagen skulle vi åka till norrland och gå på begravning, Mikes farmor gick bort strax innan jul, men som vanligt när det gäller min kära sambo och bilar så går dom inte riktigt ihop. Vi kom till Gävle sen fick vi vända eftersom kylaren inte ville vara med hihi ja ja har man inte utgifter så skaffar man sig.... Ja hur som helst så var det bara att vända och åka hem, väl hemma så kom mammsen och pappsen och lillebror med familj förbi och vi spelade spel och drack gott det vart en mysig kväll ändå även fast inte bilen riktigt vill *ler*

Ja sen va det ju dags för barnen att börja skolan och det gick ju bra för Patric men för Emelie va det lite värre....jag satt i telefonmöte när min kära kompis ringde och sa att det brann i Emelies skola....VA????? vänta här nu vaddå brinner???? hmm och det tog väl ca 30 min innan jag fick kontakt med henne och som tur va så va hennes klass på andra sidan av skolan där det hade börjat brinna....Och idag är hon ledig och hjälper mamma och Mike med dammsugning, tvätten och lite annat smått och gott...Puss älsklingen du är så jätteduktig....

Igår kväll va vi till våra kära vänner som köpt ett jättefint hus och fikade och hade husesyn....WOW vad jag är avis på er nu...men det är ni värda...Älskar er....

Ja och tillbaka i vardagen är man ju....jobb jobb och jobb men jag trivs så jättebra med det jag gör så jag ska inte klaga....

Nä nu måste jag fixa lite men vi hörs senare

Kramar på er alla
//Cina

Inga kommentarer: