fredag 23 januari 2009

Fredag 23/1-09

ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN FREDAG, och lönedag (för vissa i alla fall)...

Ja vad säger man om sveriges handbollsherrar då?? Jo att dom gjorde en bragdmatch i går det är bara och titta på hur dom stod upp mot Kroatien...dom kunde naturligtvis ha vunnit OM dom satt straffarna och OM dom inte hade så mycket tekniska fel men om inte om hade funnits så vet det sjutton hur det hade gått....Tyvärr så blir de väl inte så mycket mer än mellanomgången vi kommer komma men dom ska ha en stor eloge för vad dom gjort tycker jag....nu ser jag fram emot handbollsvm 2011 i sverige och tro mig jag kommer sitta PÅ plan bara för att få känna på stämmningen och DÅ är sveriges herrar mogna nog att ta guld....kom ihåg vart ni läste det första gången bara ;)

Så vad händer annars då??? Ingenting tror jag (om inte min kära pojkvänn har hittat på något) så jag ser fram emot en rätt lugn helg men som ni vet när jag skriver det så blir det väl fullt upp till slut....Inget är planerat i alla fall så mycket kan jag säga...ska ladda inför handbollen i morgon hihi ja jag är handbolls freak eller ja idrottsfreak mot min pojkvänns stora förtret eftersom han tycker det är mindre kul att sitta och kolla på idrott men men så är det....

Den här veckan har gått så himla fort, har haft massor att göra och det har varit en otroligt rolig vecka och Mike har fått jobba mer än det va tänkt...och nästa vecka kommer han ha fullt upp med jobb så det går ingen nöd på honom just nu...

Nä det är tydligen dags att göra lite nytta igen
Kram på er så länge
//Cina

Inga kommentarer: