torsdag 1 april 2010

Under 100!!!!!!!!

Idag fungerade vågen vilket va jättebra eftersom jag ska väga mig onsdagar egentligen men men det blir inte alltid som man tänkt sig.... Idag vägde jag mig och det innebar att jag hade gått ner lite till hihi vågen visade 99,9 kg japp jag har alltså gått ner från 101,3 till 99,9 på en vecka och om jag inte räknat fel så har jag alltså gått ner 1,4 kg.....

Allt känns så jäkla bra så ni kan inte ana....och nu är det påsk med massa påskägg och god påskmat (ja inte så mycket mat men lite mat för mig)....

Igår skrev mamma och pappa på nya huset så nu har dom börjat renovera för fullt det är ju en vägg som ska rivas och tapeter som ska upp och det ska målas hihi dom har att göra måste jag säga men min älskling ska ju hjälpa till så han kommer jag inte se så mycket under påsken....men det tycker jag han gör rätt i....

Kramar
Cina

3 kommentarer:

Sabina sa...

Men shit va kul Carina, grattis;)
Blir så glad så jag blir rörd nästan;)
Jätte jätte kul.
Kramkram

Lisa sa...

Grattis, hoppas allt går enligt "plan" och att du mår bra! Glad påsk!

C´s sa...

Sabina: Ja allt känns så himla bra ;D

Lisa: Japp allt går enligt planen hihi