onsdag 14 april 2010

Sol, sol strålande sol ;D

Ja vad säger man, solen strålar och jag mår som vanligt bra ja om man bortser från den här jäkla förkylningen som jag har åkt på med feber och ja hela paketet faktiskt....

Idag va det dags för vägning igen och det kändes lite pirrigt eftersom jag varit sjuk och inte kunnat äta som vanligt och inte fått i mig vätska som jag ska men men upp på vågen i alla fall och den visade 96,9 så det innebär en viktminskning på 1,2 kg från förra veckan och det känns ju helt underbart....

Nu ska jag äta min frukost och hoppas att jag blir av med förkylningen
Kram på er
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Alltså shit, vet inte vad jag ska säga, vad du e duktig, va bra att få hjälp. Längtar jag med.
Kramkramkram ses snart??

C´s sa...

Sabina: Jag kan säga att det känns jätteskönt.... Förstår att du längtar det är ett helt nytt liv kan jag säga ;D jaaa nu är det dags att ses igen så när kan du jag kan i stort sett när som helst nästa vecka kramkram