måndag 26 april 2010

Grillning!!!!

Ja som ni ser så har vi grillat i helgen det vart Lammkotletter sååå himla gott kan jag säga ;D

Vi har även varit på Sas Radisson och ätit en frukost som vi dock va rejält missnöjda med och det beror på flera saker....
Jag har jobbat som frukostvärdinna i mååååånga år och det som jag har blivit lärd är att det spelar ingen roll om man är den första gästen eller den sista gästen på dagen så ska frukostbuffén se lika fräsch och påfylld ut men döm om våran förvåning när vi kommer upp och det är skitigt och allt är i stort sett slut!!!! det fanns inga russin till filen, filen räckte till mig men inte till Mike, det va kladdigt och såg ut som fan på buffén, äggen va kalla, det fanns inge laktosprodukter och dom började plocka bort frukosten kl 10,50 men den skulle serveras till 11,00....Vi såg att dom höll på att plocka bort frukosten så Mike gick för att fixa två rostade till (vi hade ändå betalt 135 Kr per person) och döm om hans förvåning när tjejen gick ut med en korg full med formfranska mitt framför ögonen på honom hahaha ja ja han sa till en annan servitör som gick in i köket för att hämta men när han kommer tillbaka så säger han att brödet är slut!!! HALLÅ tjejen gick ju in med en full korg för 5 sek sen, då säger servitören att "då är brödet kasserat" men allvarligt va är det för jävla service!!!!!!! Nej jag tänker ALDRIG mer betala 270 kr för frukostbuffé på SAS RADISSON (gamla Arlandia) nej tacka vet jag frukostbuffén på Eurostop hotel där betalar man 80 kr per person och där finns ALLT och då menar jag ALLT och servicen är kanon....

Nä nu är det dags att jobba och idag kommer mina älsklingar hem YIPPI!!!!
Kramar
Cina

3 kommentarer:

Sabina sa...

Men så trist, ni skulle ha krävt att få pengarna tillbaka. Finns det inte det man vill ha så. Fy vad otrevligt.
Jag å 9an var i infracity och åt, där var det fräscht å jätte gott. Prova där nästa gång.
Krmakram

C´s sa...

Sabina: Ja vi ska skriva till dom och kräva kompensation det kan du räkna med så vi får se hur det här slutar....
Kram

Fresia sa...

Men va fasen!?! Illa skött av dom.

Men är det så frächt att äta på Eurostop? Det visste jag inte, kul. Då kanske man ska prova det ngn gång. För finns det ngt godare än en rejäl hotellfrukost??

Ha det bra nu
kramen