onsdag 21 april 2010

ONSDAG!!!!

Ni vet ju alla vad det innebär nu för tiden ;D japp vägning så klart!!!! Jag hoppade upp på vågen i morse och den visade 95,4 kg det innebär en viktminskning från förra veckan med -1,5 kg och allt går enligt planen så det känns jättebra....
Det går även bättre och bättre med maten, jag mår inte illa lika ofta och jag har lättare att dricka vatten/saft/kaffe än tidigare....
I morgon är det återbesök till dietisten så vi får väl se vad hon säger om allt...

Nä nu är det snart jobb som väntar, vi hörs lite senare
Kramar
Cina

3 kommentarer:

Sabina sa...

Grattis bruden, jätte kul fortfarande, det kommer jag nog att skriva varje gång jag hör om din vikt;)
Kramkram

Fresia sa...

Carina, vill bara säga att jag tycker du är jätteduktig!!

Stor kram!!

C´s sa...

Sabina: Ja det känns jättebra idag med hihi kram
Fresia: Tack så jättemycket kramkram