onsdag 7 april 2010

Dags igen!!!

Onsdag idag och det innebär som ni alla vet VÄGNING!!! När jag ställde mig på vågen så visade den 98,1 kg...så det innebär att jag den här veckan har gått ner 1,8 kg och det känns jättebra... Jag orkar mer nu och är inte lika trött längre, hmm undra hur det ska gå när jag har gått ner 15-20 kg till då kommer jag springa runt här som en duracellkanin ;D

Påsken har vi tillbringat hos mamma och pappa, dom ska ju flytta och fick tillgång till nycklarna på skärtorsdagen så Mike fick börja med att riva tapet, spackla och slipa, han har nu börjat tapetsera och förhoppningsvis blir det klart till på lördag när stora flytt lasset går....själv får jag ju inte bära något pga operation så jag har mest varit sällskapsdam till mamma hihi

Vi hörs senare
Kramar
Cina

6 kommentarer:

Lisa sa...

Härligt med ny energi! Ska vi inte ta o ses snart?

C´s sa...

Lisa: Ja det är jättehärligt att man orkar så himla mycket mer...Klart vi ska ses snart, när kan du??? jag lämnar barnen på måndag ska vi ta en dag nästa vecka jag jobbar ju inne i stan nu om du kan efter jobbet vill säga...

Sabina sa...

Säger bara WOW, vilken viktminskning, glad jag blir.
Ses gärna oxå någon dag/kväll.
Kramkram

C´s sa...

Sabina: Klart vi ses någon kväll som sagt jag lämnar barnen på måndag så då kan vi ses någon kväll... Ja jag är såå stolt över det jag åstakommit (även om jag fått lite hjälp på vägen).... Kramkram

Lisa sa...

En dag efter jobbet vore jättetrevligt! Återkommer med när det kan funka, det är ju det där lilla kruxet med barnhämtning som måste lösa...

Mike sa...

Är skönt att du känner av den extra energin hjärtat, Och kul att det går bra för dig, bra att du mår så mycket bättre och att du inte stött på motgångar.
Bara önska dig fortsat lycka till, hoppas allt blir som du hoppats på...
Puss