tisdag 29 mars 2011

Helt färdig ;o)

Ja helgen som gick försvann i ett naffs... Fredag åkte vi till Maxi och storhandlade och sen va det ryggläge i soffan resten av kvällen, i lördags kom bästaste N över och käkade och sen vart det singstar för heeeeela slanten fasen så kul det va... men när kl slog 04,00 då gav jag upp för då orkade jag inte mer men N och M fortsatte en stund till innan sängen även lockade dom...

Söndag då var jag seeeeeeg kan jag säga, fan man är inte 20 längre det kan jag ju konstatera hahaha så det vart i stort sett ingenting gjort....
Patric kom hem på eftermiddagen efter en helg hos sin pappa och efter en träningsmatch som dom vann med 6-3

I morgon är det lite små möten och ett lunchmöte inbokat och sen på torsdag är det handbollsträning igen och det ser jag fram emot...då ska även Emelie följa med och träna och det blir kul att träna tillsammans....

Patric ligger hemma och är magsjuk så vi får se hur det blir med hans träning, dom har ju match till helgen igen så jag hoppas han piggar på sig....
Nä nu ska jag jobba undan lite och sen hem till sjuklingen
Kram på er
Cina

Inga kommentarer: