fredag 25 mars 2011

Då var det fredag igen!!!

Åhh så skönt med helg, den här veckan har gått i hälsans tecken dvs jag har kurerat mig ordentligt....Jag mår bättre och bättre för varje dag och har inte ätit medicin sen i lördags så det känns jättebra, jag är fortfarande lite blålilagrön på magen men det ger sig snart....

Igår var jag upp och tränade handboll med gamlingarna och det var sjukt kul kan jag säga... Så den 20-21 maj spelar vi Trim-sm om vi får i hop ett lag vill säga ;o)

Helgen som kommer blir lugn, idag ska vi åka och storhandla efter jobbet och då menar jag verkligen stor handla i stort sett alla bas varor har tagit slut och tar en vara slut så tar ju ALLT slut samtidigt är inte det liiiiite lustigt...

P ska åka till sin pappa i helgen så vi är helt barnlediga, men på söndag kommer han hem igen efter sin första träningsmatch för säsongen...hoppas dom vinner!!!!
På måndag kommer E hem för att vara hemma i två veckor och det ska bli skönt för jag har inte sett henne på jättelänge nu.....

Hoppas solen skiner hela helgen så vi kan ut på en riktigt lång och härlig promenad, känner att man behöver all sol man kan få nu....

Nej snart kommer chefen för avstämningsmöte så det är väl bäst att jobba på lite
Ha en jättebra helg
Kramar
Cina

Inga kommentarer: