fredag 8 juli 2011

Lite före bilder...

Nu ska jag försöka vara en guide genom lägenheten som den ser ut idag....sen ska jag naturligtvis lägga upp bilder hur det ser ut när vi är klara....

Här kommer man in genom ytterdörren i hallen och har vardagsrummet rakt fram...
Till höger ligger köket...
Från köket når man det lilla sovrummet som jag och Mike ska ha... Vårat sovrum når man genom köket... Jag kommer ha mer skåp i köket än vad jag hade i rosersberg och det är jätteskönt... Barnen ska ha det stora sovrummet men det är ju för att dom ska dela.... även det når man via köket men även via vardagsrummet... Sen kommer vi att ha ett JÄTTE vardagsrum, större än det vi hade i rosersberg faktiskt... När man kommer in i hallen så va ju köket till höger och till vänster är det toalett och dusch...
Ja nu har ni kanske en lite aning om hur mycket jobb det är, men när vi är klara kommer vi ha den finaste och renaste och snyggaste lägenheten på hela frejgatan...

Nu ska jag jobba undan så vi kan hålla tidsschemat som är uppsatt hahahaha
Trevlig helg på er
Kramar
Cina

1 kommentar:

Sabina sa...

Kul att se Cina, jaa lite att göra är det ju nästan alltid när man flyttar det beror ju lite på hur ägarna innan har behandlat lägenheten.

Det som är jobbigast är ju om någon har rökt inne el bara varit jävligt grisig så det är äckelvarning. Det kommer bli såååå bra när det är klart.

Ha en bra dag på jobbet nu.

Kramkramkram