tisdag 21 juni 2011

Rätt men ändå så fel ;o)

Tänk så rätt det kan bli men ändå sååååå himla fel, i morse gick min älskling upp när hans klocka ringde och gjorde sig i ordning...han kom och pussade mig hej då och gick sen ut till bilen men efter typ 30 sek kommer han in igen...hmm tänkte jag då har han glömt matlådan men icke sa nicke han kom upp för trappen och jag vart ju jätteglad och tänkte att nu ska han pussa på mig igen men nä han tog av sig kläderna och började svära lite grann....nu tittar jag lite försiktigt på klockan och upptäcker att den bara är 02,54 ähh oj hmm bäst att vara tyst, han fixar sin väckarklocka och lägger sig i sängen och tvärsomnar (vilket han var värd) medan jag låg bredvid och smålog lite eller jag skrattade rätt gott faktiskt...

Det värsta eller nä det roligaste är att det är inte första gången Mike gör en sån här sak och det är liiiiiiika roligt varje gång....

Idag kommer äntligen Patric hem efter att ha varit borta i nästan en vecka, fotbollscupen gick väl sådär just resultatmässigt men dom verkar haft kul i alla fall och det är ju det som räknas....

Nu är det dags för lite jobb
Kramar
Cina

Inga kommentarer: