måndag 13 juni 2011

Värmebölja & Jobb

Ja så har våran helg sett ut *ler* med underbar värme och lite jobb!!!

Kom hem i fredags och var TOKTRÖTT, hällde upp ett glas rosé och la mig i soffan hmm 1 timme senare väcker Mike mig och då har han fixat middagen *ler* han är ju bara fööööööör go min man!!! Kvällen var sen lugn och skön...

Lördag morgon va det bara och gå upp tidigt eftersom jag skulle jobba på hemtjänsten (fick världens glidarpass) så jag började 8,20 med första kund och sen löpte det på och vips var jag klar när klockan bara va 12,30 sååå underbart, då åkte vi ut till mamma och pappa och invigde poolen med lillebror och svägerskan och fasters små gullungar... På kvällen grillade vi och efter middagen så åkte vi hem...

Söndag morgon va samma visa som lördagen, upp tidigt och iväg och jobba men som sagt jag ska inte klaga det var ju bara några timmar...efter jobbet åkte vi och firade R som har fyllt år och sen hem och invänta Patric som var hos sin pappa i helgen men då visade det sig att han skulle visst in och kolla på AIK-MFF med några kompisar (ja det var föräldrar med) så han kom hem vid 21,30 med ett leende på läpparna (japp han är AIK:are ut i fingerspettsarna)

Idag är det jobb som gäller och ikväll ska vi börja packa, har ju hela vardagsrummet och matrummet fullt med kartonger så nu jäklar sätter vi igång!!!

Ta hand om er i det underbara vädret
Kramar
Cina

Inga kommentarer: