tisdag 14 juni 2011

God morgon!!!

Om man nu kan kalla den så jävla god vill säga....dagen började med att jag låg och sov sååååå skönt ville liksom inte alls gå upp men sen ringde den där förbannade klockan trött som få kan jag säga att jag var i morse och dessutom hade ju Mike åkt sen läääänge tillbaka eftersom han började 4,30 idag, gullig som han är så ringde han för att väcka mig men hej och hå jag slog bara på väckarklockan fattade liksom inte att det var telefon som ringde *suck* ja ja så kan det vara....
Ikväll måste vi ta tag i det här med packandet eftersom det är endast 15 dagar kvar tills vi ska flytta, så har ni inget för er ikväll från ja säg 18 tiden så kan ni ju komma och hjälpa mig att packa massa kartonger

Nej nu ska jag jobba undan lite så jag kan åka till stinsen med Patric och köpa en skjorta som han ska ha på skolavslutningen och har jag tur kanske jag får göra mina naglar också hehe

Seee you
Kramar
Cina

Inga kommentarer: