onsdag 19 maj 2010

Vikten!!!

Idag skulle jag ju ställa mig på vågen men vaknade lite sent :( och glömde helt bort att väga mig men jag får göra det i morgon istället...sorry vänner sånt som händer

Idag är jag såå jäkla trött....i måndags va det personalmöte efter jobbet så jag va hemma först kl 19 och igår var vi på unionen och hade möte så det vart en sen kväll igen jag var hemma till 20,30....idag ska jag hem direkt efter jobbet och bara slappa eller inte riktigt för jag måste klippa gräsmattan och ta reda på lite tvätt men sen ska jag bara ta det lungt ;D för jag måste ju vara pigg och fräsch på fredag när vi ska ut med jobbet....

Nä nu ska jag jobba lite
Vi hörs sen
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Så kan det vara. Men som jag väntar varje onsdag;) hehehehe.
som ett barn på julafton, hahaha.
kramkram

C´s sa...

Hahaha jasså gör du....jag sov ju lite länge men men får väga mig på torsdag istället...
kramkram