fredag 21 maj 2010

4 år!!!!

Idag är det 4 år sedan jag och Mike träffades eller det råder lite delade meningar om detta hahaha så vi firar både den 20 och 21/5 som våra dagar vilket är rätt härligt....eller firar och firar vet jag väl inte Mike är inte mycket för det där med att fira så det blir inte så mycket med det...men jag älskar att fira saker så igår åkte vi till Barkarby och åt en bit mat och gick och shoppade lite i det underbara vädret...

Idag ska vi till Gröna lund med jobbet och det ska bli riktigt kul, 5-kamp och mat och lite öl/vin/cider och sen naturligtvis lite karusell åkning...förhoppningsvis kan jag fixa lite kort om det är en städad tillställning ;D så ni får se att jag vann på riktigt!!!!

Nej nu ska jag börja ladda ordentligt här ;D
Vi hörs senare
Kramar
Cina

Inga kommentarer: