torsdag 20 maj 2010

Ojojoj

Ja igår missade jag ju det här med vägningen och det va ju en himla tur kan jag säga...förstår inte varför man ska väga sig varje vecka det är ju lite överdrivet så jag tror vi hoppar över denna vecka *ler* eller nä vi tar tjuren vid hornen och gör slag i saken....ingen vacker läsning men ändå jag har nämligen gått UPP och inte NER denna vecka så idag stod vågen på 93,1 kg fast det är inte sååå jättekonstigt jag har ju festat hårt i tre dagar och inte riktigt skött mitt matintag så nu får det bli låååånga promenader och matintag när jag verkligen ska.....

Igår när jag kom hem så klippte jag gräsmattan och sen startade jag grillen tills Mike kom hem, jag grillade kyckling och maj mmm sååå gott och sen hade jag gjort en egen dressing som bestod i cream fraich och vitlök och lite wokgrönsaker....Mike tog reda på tvätten och efter det så tog vi det lungt bara....

Idag ska vi till Barkarby och gå en sväng vid Outlet, äta en god sallad och bara mysa lite i sommarvärmen, det ser jag fram emot!!!!

I morgon är det ju AW med jobbet, gröna lund = femkamp och mitt lag kommer att vinna det vet jag redan nu ;D

Nej nu ska jag snart börja jobba
Vi hörs senare
Kramar
Cina

1 kommentar:

Sabina sa...

Sånt som händer, det vänder igen ska du se. Å du fortsätt nu att väga dig en gång i veckan, om inte annat för vår skull som läser;)
Kraaaaaaaam