måndag 25 januari 2010

Helgen som gått i bilder ;D

Åhhh vilken helg vi har haft WOW säger man helt enkelt....
I fredags hade vi en riktig myskväll med lite vin och tv tittande och sen vart det liiiite sång på kvällskvisten också hahaha en helg utan singstar går ju bara inte....
Lördag morgon gick vi upp tidigt och sen iväg på auktion i bålsta där vi ropade in en dvd till Patric, en cykel till Maxen och en parfym till Mike (ja jag vart utan men det kommer fler auktioner) vi åkte därifrån vid 15 tiden och då va det raka vägen hem för att vila lite för kl 19,45 skulle vi bli hämtade av våra underbara vänner och vi vart hämtade med stil kan jag säga ;D när vi kommer ut till vägen så kommer denna här underbara saken och hämtar upp oss
ja vad säger man, jag vart rätt förvånad och trodde först att den kommit fel men när chauffören öppnade dörren så satt dom där rakt upp och ner och hade drickat färdigserverat till oss....
så det va bara och hoppa in och skåla för fulla muggar....ja kan en kväll börja bättre än så här ;D bilen började rulla och den tog oss in till stora huvudstaden där vi skulle gå på restaurang och inte vilken som helst utan dom hade beställt bord på

japp det stämmer, GONDOLEN va målet för denna resa!!!!!

Jag kan säga att det va bland det godaste jag ätit på mycket länge....efter en kanon middag med förrätt och varmrätt och efterrätt för vissa av sällskapet så tog vi hissen ner och hemfärd i samma bil...kvällen va så otroligt mysig och rolig och härlig på alla sätt och vis....TACK ÄNNU EN GÅNG FÖR EN UNDERBAR KVÄLL PUSS PÅ ER!!!!

Söndag då var vi tillbaka i verkligheten *suck* tänk vad fort man vänjer sig vid dyra vanor *ler* hursomhelst så hyrde vi film och köpte lite snacks och sen va det myssöndag i soffan som gällde....

Nu är det måndag och jag har idag varit på anställningsintervju, hur det har gått återkommer jag med så fort jag vet nått men allt kändes bra i alla fall...

Kramar

Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Men jösses, vad an detta, jag vet ju att Cina iaf inte fyller år ännu å så jämnt fyller du ju inte heller såatte man får åka limo å grejer;)
Hur som helst, hur underbart som helts ser det ut, lyckostar där.
Kramkram

C´s sa...

Sabina: Ja om jag det visste hihi det va inget speciellt dom ville bara lyxa till en kväll och då bjöd dom ju med sig sitt bästa sällskap (vilket denna kväll va vi ;D) ja kan säga att det vart en kanon kväll...kan tänka mig att göra detta fler gånger hahahaha ja är ju inte så kräsen jag inte ;D
Kramkram