tisdag 12 januari 2010

Första inlägget för 2010

Hej alla vänner!!!
Ja nu är det ett tag sen vi hördes av....det är ett nytt år med nya möjligheter ;D
Vi har egentligen inte gjort så mycket förutom att jobba, jag va ledig den 23/12 men sen har det varit jobb för hela slanten....det stora som hänt så här långt är att min arbetsplats har flyttat från Löwenströmska Sjukhuset in till Sabbatsbergs Sjukhus det är väl den stora skillnaden......sen får vi se vad som händer framöver....idag har jag varit hos doktor danderyd så i mitten på mars kommer det hända saker (tror jag hmm) men det får jag återkomma om lite senare....

Ja nu är ju barnen hos oss och som vanligt så är det full fart då....i söndags spelade Emelie hemmamatch och då stod hon i mål första halvlek och spelade linje andra och hon gjorde en KANON MATCH!!!!! så himla duktig hon är min lilla stjärna, tyvärr fick dom bara 23-23 men det va ju ingen förlust i alla fall....nu till helgen som kommer ska Patric på kalas och Emelie ska säkert ha hela tjejligan hemma som vanligt men det är bara kul när dom är hos oss.....Mike jobbar i helgen och själv ska jag nog städa och fixa, ja vi får se....

Kram på er och hoppas 2010 kommer att bli ett fantastisk år
Cina

1 kommentar:

Sabina sa...

Äntligen ett nytt inlägg;) Yeeeeej.

Hm funderar på danderyd, kan det möjligtvis vara det jag tror att det är.....

Kram