torsdag 21 januari 2010

Trött!!!

Jag är så himla trött!!!! Skulle behöva sova hur många timmar som helst känns det som men det blir väl bättre....det är ju mörkt när man åker på morgonen och när man kommer hem så man saknar solen och ljuset....

Ja nu för tiden jobbar jag inne i stan och åker med 6,38 tåget, japp ni läste rätt jag åker tåg!!!! jag som älskar min bil men det funkar inte att pendla med bil in till stora staden det blir lite för dyrt men jag får åka med bettan på kvällarna i stället ;D

Idag blir det jobb och jobb och sen hem till älsklingen och mysa....igår hade vi en riktig liten lilllördag då vi drack vin och åt räkor mmmm såååå gott det va tyvärr så hade vi på handbollen och jag som är idrottstokig fick mina små (med betoning på små) utbrott i soffan men det är ju för att dom inte gör som JAG säger hahaha ja ja Mike tittade lite konstigt på mig emellanåt....

Till helgen ska vi iväg med våra underbara vänner på nått jag har ingen som helst aning om vad som ska hända men jag känner dom så det kommer absolut att bli kul eller roligt eller skrämmande eller helt hysteriskt ;D

Tillbaka till verkligeheten nu
Kramar
//Cina

Inga kommentarer: