torsdag 4 februari 2010

Nu är jag här igen *ler*

Japp då är det dags för ett nytt inlägg...
Helgen som gick då va vi på dop för lilla Jack, det va jättefint och jättegott hihi...Han va så snäll och sa inte ett ljud i kyrkan och efter bjöds det på smörgåstårta och fikabröd...mätt som bara den blev vi...på kvällen bar det av till lillebror och svägerska för god dricka och massa wii spel hahaha så kul vi hade låg bakis i söndags ojojoj men men det klarar man eller???!!!!

Måndags kom mina älsklingar äntligen hem såååå härligt att ha dom hemma igen....tisdag va vi barnvakt åt mina små brorsbarn för bror och hans fru skulle in och se förhandsvisningen på musikalen Grease, allt gick kanon och dom somnade som en lite prinsessa/prins....

Igår då va hela familjen söder/enberg tötta och slitna efter att suttit barnvakt hahaha så det vart en tidig kväll...

Idag har jag personalmöte så det blir väl rätt sent men Mike har lovat att fixa med barnen och då menar jag INTE att tjafsa med dom (hihi han brukar ta tillfälle i akt att busa lite extra med dom när jag inte är hemma) utan det är läxläsningen han ska hjälpa dom med i så fall...

Kramar
Cina

Inga kommentarer: