torsdag 11 februari 2010

Snart slut på denna vecka!!!

God morgon!!!
Ja snart är det slut på denna vecka och det känns både skönt och tråkigt, det är skönt att helgen närmar sig med stormsteg men det tråkiga är att barnen åker till sin pappa på måndag....jag har tyvärr inte haft så mycket tid med dom pga att jag jobbat och haft kvällsmöten på jobbet *suck* det suger att behöva ha det när jag har barnen men men det är inget jag kan styra över...vill passa på att gratulera mina älskade föräldrar som köpt hus i Trosta.....

Nä nu ska jag snart börja arbeta och då måste jag hämta en kaffe först ;D

Ta hand om er
Kramar

2 kommentarer:

Sabina sa...

Hm det låter ju inte så roligt att behöva jobba kvällar om man har kidzen:(
Ja jag hörde att päronen hade köpt hus i Trosta, skojigt=)
Kramkram

C´s sa...

Sabina: Nej det är skit faktiskt för jag har sagt att jag kan jobba 7-17 när jag INTE har barnen men men ibland skiter dom ju i vilket *suck*
Ja dom har ju köpt hus dom små rackarna haha men det kommer bli kul för dom....
Kramkram