tisdag 15 december 2009

Snö

Ja då har vi äntligen fått snöööö och det är efterlängtat....

Helgen som va då hade vi fullt upp, i fredags hade Patric fest och då va dom 16 stycken killar och tjejer som åt tacopaj och sallad så det spruta ut genom öronen....efter middagen gick dom upp till skolan där det va disco och när Patric och hans kompis kom hem då somnade dom ovaggat kan jag säga ;D

Lördagen va lugn på förmiddagen och när kl va 14 va det dags att göra sig i ording då jag skulle på julfest med jobbet och det va en kanon kväll kan jag säga, kl blev 3.45 på söndag morgon innan jag kom i säng och då va jag i lagom form kan man säga ;D

Söndag tog jag sovmorgon men det va mest för att jag va lite trött på ögat och INGENTING annat.....

Idag tisdag så vaknade båda barnen dunderförkylda men som alltid så ska dom pröva att gå till skolan men lite väntat så ringde dom redan efter första rasten så nu ligger Patric nedbäddad hemma och Emelie är på väg hem så det blir en tyst och lugn kväll i kväll verkar det som....hem och ge dom alvedon och pussa lite på dom så blir dom nog friska....

Vi hörs

Kramar

Cina

Inga kommentarer: