torsdag 17 december 2009

Juligt

Ja jag älskar julen men det vet ni ju nu!!!!

Igår satte vi upp granen (nej inte riktig utan fejk) och jag pyntade den och som vanligt så vart jag väl sisådär nöjd kan jag säga, måste handla mer kulor att hänga i granen bara....i år är granen guldig och röd och det gillar jag.....Granen brukar vi alltid sätta upp till lucia eftersom jag vill att man ska kunna njuta riktigt ordentligt av julen, tyvärr vart det liiiiite senare i år men vad gör väl det nu är den ÄNTLIGEN uppe i alla fall ;D

Kramar

Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Oh very najs;)
Jag vill oxå ha upp min gran, men då måste jag ju köpa en först, ååå var är Mats när jag behöver honom.
Kramkram

C´s sa...

Sabina: Ja jag måste ju fixa det mesta eftersom jag handlar dagen innan julafton då hinner man inte med att sätta upp granen också hihi men det är härligt när den är uppe och man kan njuta mer av julen....
Kram