tisdag 1 december 2009

Adventsfika

Ja nu har jag fått lite skäll IGEN för att jag inte uppdaterat bloggen....men här kommer lite uppdateringar i alla fall ;D

Har fått frågor om det är nytt hus på g, om Mike och jag ska separera, om jag är gravid ja you name it bara för att jag skrev att pappa skulle hjälpa mig med lite pappersgöra hahaha det va inget allvarligt alls utan det är så att jag är precis som min far och samlar på mig massa papper och nu tyckte jag det va dags att gå igenom och kolla vad som ska sparas och vad jag kan kasta hahaha

Hur som helst så har veckan bestått i massa jobb och i morgon ska här bakas lussebullar och pepparkakor och pyntas av bara den för på söndag då smäller det.....ni vet att den 2:a advent är det ju tradition att träffas hemma hos oss och fika med glögg, lussebullar, pepparkakor, pussas under misteln, lyssna på julmusik och bara umgås och för er som inte vet det så är ni hjärtligt välkomna i alla fall.... Kl 14 öppnas dörrarna hemma hos oss och som vanligt kommer vi få det jättemysigt och trevligt....

Nu ska jag hoppa i säng och i morgon ska jag på ett efterlängtat möte kl 13,50 men mer om det får ni veta i morgon ;D

Nattinatti
Cina

Inga kommentarer: