onsdag 30 december 2009

Sjuk *snyft*

Jaaa så här sjuk har jag varit *snyfttyckasyndomsigsjälvtårar* jag låg nästan för döden...jobbade i måndags och kände vid lunch att jag började frysa och må illa och hej och hå vilken resa hem vi hade sen....hann i alla fall in genom dörren och sen klä av mig och sen i säng för att sen upp fortare än kvickt...herrejösses sååå sjuk ja va...hade feberfrossa och spydde som en gris....tårarna sprutade (för det finns ju ingen som är så sjuk som ja va) och mike fick ta hand om mig som om jag vore ett litet barn (vilket jag va just där och då) natta mig och bädda om mig...och se hur bra han gjorde det för nu är jag på benen igen...dock lite svag faktiskt så jag måste nog bli ompysslad liiiiite till *ler*

Idag jobbar jag sista dagen med min kära mamma....vi har jobbat ihop i 1,5 år nu och det kommer bli tomt utan mamsen bredvid sig men men vi hörs ju varje dag i alla fall....så snart ska vi fika här på jobbet...mumma med morotskaka

Nyår ska vi fira med våra vänner i märsta och det ser jag fram emot....

Vi hörs snart igen

Kramar

Cina

Inga kommentarer: