tisdag 18 maj 2010

Vilken helg...

Ja vilken helg vi har haft....min älskade pappa har fyllt 60 år och det har vi firat med mat, mat, mat och åter mat och sen en jäkla massa dricka ojojoj säger jag bara ;D sen hade vi ju en himla tur med vädret också det va strålande sol och kanonvarmt....vi satt ute till halv ett på natten och det va riktigt härligt....

Igår var det dags att jobba och det var rätt skönt efter partaj i tre dagar hahaha efter jobbet hade vi personalmöte men det gick väldigt fort så när kl va 19 var jag hemma igen.... Idag har vi möte med facket ang vissa punkter som jag kan återkomma om senare.....

I morgon är det ingenting planerat ja förutom vågen som ska bestigas ;D men i morgon kväll är det lungt och det är skönt...

På fredag firar jag och Mike 4 års jubileum det ni, men vi firar inte sånt så jag ska ut med jobbet till Gröna Lund och ha 5-kamp det ska bli riktigt kul och mitt lag kommer vinna!!!!! det ska jag se till på ett eller annat sätt ;D

Vi hör senare
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Låter som en underbarhelg så trist att missa en sådan fest. Hoppas pappsen var nöjd oxå.

Nyfiken på dagensvikt är jag;)

Hoppas du får sova när du kommer hem, du verkar trött idag enligt fb status iaf.

Kramkram

C´s sa...

Jaa vi hade det kanon...ja det va synd att ni missade det hihi
Kram