lördag 8 maj 2010

Lördag

Härligt med helg eller vad säger ni ;D
Som dom flesta av er vet så har jag inte haft någon tvättstuga på 2 veckor eftersom när Sigtunahem byggde våra lägenheter så fuskade man, japp så är det, i tvättstugan så missade dom att göra en golvbrunn jo jag vet att det kanske är det sista man tänker på i ett våtutrymme ;D

Vi fick då låna tvättstugan i pensionärshuset mitt emot oss och det va ju jättebra, så förra veckan passade vi på att tvätta och sen skulle vi tvätta i början på denna vecka men vad händer då JOOOO då har tvättmaskinen som vi skulle få låna i huset mittemot gått sönder JAPP och som sigtunahem sa "det är sånt som händer, vi kan inte göra något åt det" visst blir man lycklig när man betalar 10300 kr i hyra och inte får någon hjälp GRRRRR men i alla fall så fick vi igår tillbaka våra underbarahärligalyxigabästaste tvättstuga...
Så nu har jag tvätta för kung och fosterland kan jag säga, och tagit reda på all tvätt och gjort i ordning mitt linneskåp och fixat så nu är min lilla tvättstuga i tipp topp igen allt medan Mike står i köket (japp vart skulle han annars vara hahahaha) och Putte tar det lungt i soffan.... Ikväll ska vi ha en myskväll med varandra och barnen för på måndag åker dom till sin pappa i två veckor igen *suck*
Nej nu ska jag gå och duka tycker jag det luktar som hihi
Ha nu en bra lördag för det ska vi ha
Kramar
Cina

Inga kommentarer: