onsdag 5 maj 2010

Upp eller Ner???

Det är frågan "trumvirrvell" "pling" japp det vart ner idag, när jag ställde mig på vågen i morse visade den 94,2 kg så det känns ju kanon nu....Mitt mål är att försöka komma ner till närmare 90 strecket tills pappsen fyller 60....

Allt går enligt planen eller jag känner inte av så mycket att jag går ner och ser inte det heller men folk runt mig ser och säger det till mig vilket känns jättekul och kanon bra....

Jag tror jag ska fira till helgen att det gått så bra faktiskt, eller jag firar ju varje helg hahaha.....
Nu ska jag sätta lite fart för snart ska jag börja jobba

Vi hörs senare
Kram
Cina

3 kommentarer:

Sabina sa...

KUL, grattis, vill oxå se dig, måste ju synas nu ju.
Kramkram

C´s sa...

Klart vi ska ses snart gumman, säg en dag nästa vecka så kan vi ses...Kram

Sabina sa...

Hm tis, jag är hemma å ledig hela dagen, ja förutom ett litet besök till Sophiahemmet då kl 11.
Vilken tid passar dig??
Kraaaaaaaaaaaaaaaamas