torsdag 17 november 2011

Smygstart ;o)

Igår smygstartade vi för i år, vi drack nämligen glögg och det va sååå gott. Först promenerade vi upp till valsta centrum och shoppade lite smått och gott för att sen gå hem igen och värma glöggen, det är ju sååå gott när man är lite frussen också... Årets första och faktiskt riktigt goda glögg vart Icas egna den kan jag varmt rekommendera faktiskt....

I morgon är jag LEDIG!!! Då ska det tvättas och städas och skuras och handlas inför helgen...Lördag ska vi ha klockan på ringning för då ska vi till tippen med en jävla massa skräp och sen ska vi till Shurgard och hämta köksgrejer och sen ska hyllor upp i badrummet ja det finns att göra....

Ha nu en kanon dag
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Å så du är oxå en fuskare alltså;) heheheh helt rätt. Men du glögg UTAN alkohol är det något att ha det?? Mohahhahaaha shit har jag ätit kulpiller idag el, nää då har bara en släng av dumping för tillfället;)
Japp det finns att göra, vi skulle oxå behöva åka till tippen, så vem vet, vi kanske ses där på lördag morgon, Hepp!!

Kramkram

C´s sa...

Hahaha jo jag är en fuskare och det är jag stolt över ;o)
Näää helt alkoholfri va den inte det va hela 2,2 % men jag tycker den är riktigt god faktisk...

Hehe ja vi har ju lite att slänga så vi kommer bosätta oss på tippen i helgen känns det som så vi ses säkert bland alla soppor

Oj vad har du då ätit eftersom du dumpar??? säkert något riktigt gott mmmm

Kramkram