måndag 17 oktober 2011

Kakel!!!

God morgon på er kära vänner!!!
Helgen gick i ett rasande tempo måste jag säga, fredagkvällen va bara mysig med lite ost och kex och sen somnade vi ovaggade allihopa, lördag började med lite shopping till köket och sen var det middag hos bästalillebror och fasters älsklingar (bästasvägerskan var iväg på en tjejkväll)kvällen vart dock inte sen och det var skönt för vi var alla trötta och lite slitna efter en aktiv vecka...

Söndag började M kakla och jäklar i min lilla låda så fint det blir... här sitter första kakelplattan uppe....och efter en inte allt för lång stund såg det ut såhär
helt plötsligt får köket lite liv!!! Idag ska allt kakel upp och förhoppningsvis blir det till att foga i morgon...
Under tiden M kaklade så städade jag och fixade bäst det gick i lägenheten, idag ska jag försöka tvätta lite och alla skåpen i köket ska tvättas ur en sista gång sen blir det till att fylla dom med massa saker från förrådet...

I veckan är det träningar, utvecklingssamtal, födelsedag och lite annat smått och gott som ska avverkas, känns som vi har fullt upp även denna vecka ;o)

Ta hand om er
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Vendela sa...

Hejsan,
vad roligt att ni börjat kakla! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Vi har just nu en kökstävling som du kan titta på! Vill du ha en liten morot kan du kontakta mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer.
/Vendela

C´s sa...

Hej Vendela, Oj vårat projekt är så stort så jag vet inte vart jag ska börja...det är ju en totalrenovering med massa bakslag men jag mailar dig på din mail...

//Cina