fredag 21 oktober 2011

Badrum

Tror inte jag visat hur badrummet vart, vi har ju som sagt inte gjort något åt det förutom att måla det och sätta upp nya speglar och ny belysning....tänkte inreda med lite färg och hyllor och växter istället... Anledningen till att vi lämnat det i stort sett orört är för att det ska ske ett stambyte i lägenheten inom en snar framtid och då kändes det som att vi lägger tid och pengar på det andra istället!!! Jätteskönt med två handfat när man har tonårsbarn!!! Tyvärr har vi bara en toalett men det funkar (det måste ju liksom) ovanför tänkte jag sätta lite hyllor eftersom det är ont om förvaring i badrummet... Lite färg blir det med duschdraperiet vilket är skönt eftersom allt annat är vitt...

Tvätten ni ser har jag ingen aaaaaaaaning om vart den kommer från eftersom jag TVÄTTAR I STORT SETT VARJE F*%#ING J"*%A DAG!!!! Helt klart är det någon som kommer och lämnar all tvätt hos oss det är jag säker på, men tro mig jag ska gömma mig bakom draperiet någon natt och skrämma skiten ur den lilla jävulen som kommer och lägger tvätt i MIN tvättkorg!!!

Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Hahahahah har samma problem med tvätten här, har inget draperi att gömma mig bakom bara. hm... får klura på det.

Ser bra ut på toaletten oxå. Jäkla najs med två handfat.

Bra med vitt. Då kan man göra mycket.
Huvudsaken är ju faktiskt bara att det är rent.

Kraaaaaaaaaaam igen!!

C´s sa...

Jag lovar att jag ska ta det lilla fanskapet och även säga till att han ger fan i rönnvägen JAG LOVAR!!! MOHAAAAAA

Kramkram