måndag 5 september 2011

Lyx i stora lass!!!


Japp vi lyxade till det ordentligt på luftmadrassen när vi flyttade in i fredags, godis i sängen (vilket inte är okej i vanliga fall)och ett varsit glas vin i plastmugg på golvet det är inte illa ;o)

Nu bor vi i alla fall i lägenheten, dock är det mycket kvar men vi jobbar på, till helgen ska vi nog ha hunnit med att hämta våra sängar, SAKNAR MIN SÄNG!!! Sen ska jag försöka putsa lite fönster, JAG HATAR ATT PUTSA FÖNSTER, och SEN ska jag försöka få ordning på ALLA kläder och sen förhoppningsvis till det är dags att fira min älskade sons födelsedag ska jag ha hunnit sätta upp gardiner och höstpyntat med massa ljus, blommor, mattor och dukar....Ja ja det blir nog bra när det är klart...

Nej nu ska jag jobba på lite så får vi se om jag hinner med ett fönster idag, eller är det möjligvis så att just DU vill komma och putsa dom??? Ja men herregud kom du jag är inte svårövertalad MOHAAAAA

Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

MOhahahahaha å om just DU alltså då inte jag skulle dyka upp hos Cina så kom förbövelen hit efteråt och putsa mina oxå, det är nog det ända som inte är gjort sedan vi flyttade in här för ett och ett halvt år sedan;)

Grattis till inflytten, ser super mysigt ut, även om ni fick sova på luftmadrass, lite campingkänsla där;)

Godis i sängen är busigt så det tycker jag ni kan fortsätta med så länge det inte är snacks som smular;)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

C´s sa...

Hahaha åhhh nej hittar jag ett offer som kommer och skurar fönster så delar jag INTE med mig han/hon behåller jag för mig själv hahaha

Jo lite campingkänsla är det med det är myyyyyyyyysigt ;o)

Godis i sängen funkar så länge det inte är chips....så vi fortsätter med det ett tag till hehe

Kramar