tisdag 27 september 2011

Helgen som gick...

Fredagen va det vääääldigt lungt, tvättade och käkade gott och sen tidigt i säng...

Lördagen var fullbokad, Mike åkte på kryssning med jobbet så han åkte redan kl 5 på morgonen medans vi andra gick upp vid 8,30 och åt en stadig frukost sen körde jag iväg Patric till sista matchen för säsongen och Emelie och jag åkte till väsby centrum för att fixa det sista inför söndagen då vi skulle fira Patric. Sen lämnade jag av henne i väsby eftersom hon skulle spela USM i handboll och då passade jag på att hämta Patric i rosersberg och sen åkte vi och kollade på Emelies matcher sen hem och mysa och packa i och ur väskor innan vi somnade helt ovaggade alla tre...Jag hann dock med att äta jääääätte goda jordgubbar framför tv:n

Söndagen började tidigt för igen med en ordentlig frukost och sen iväg och kolla på fler handbollsmatcher med Emelie innan det var dags att fira Patric med goooood tårta dock va det ett konstigt märke på den men men

Nu är det snart helg igen!!! Dagarna bara rusar förbi, när det gäller bygget hemma så står det just nu helt stilla vi får se när vi kan komma igång igen med det....

Nä nu jobbar vi på lite
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vart fick du tag på den tårtan, känner en här hemma som gärna vill ha en sådan nästa födelsedag :):):)
Hälsningar Maria

C´s sa...

Hahaha den beställde jag, jo jag kan tänka mig att han vill ha en likadan!!!!
Kramar