onsdag 27 juni 2012

Ingen vanlig dag...

Nä för det är Cinas föööööödelsedag idag ;o)

Jag verkligen älskar att fylla år, att få bli uppvaktad en dag på året där jag kan välja att göra inget eller allt och att ha hela familjen runt mig...Dock blir det lite annorlunda i år eftersom Lillebror med familj inte kommer men vi tar ju det en annan dag...

Hela 25+ fyller jag idag (igen hmm) och det firas med lite fika ikväll och en jääääätte god tårta.... Ja man blir ju bara yngre och yngre med åren...

Nu dags att jobba så jag får åka hem och bli firad av barn och sambo ;o)

God morgon på er!!!
Kramar
Cina

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte grattis även här fina du!!

Kraaaaam//Sabina

Thaison sa...

Grattis på 25+ dagen! Hoppas den blir kanon.

C´s sa...

Tusen tack Sabina och Sara, jag hade en kanon dag med presenter och fika och besök!!!

Kramar på er