torsdag 6 november 2008

Torsdag 6/11

Ja nu va det ett tag sen jag skrev....Men vad har hänt sen sist då hmm ja det har varit aktiviteter med barnen.....och nedräkningen har ju börjat på allvar kan jag säga hihi...Det är 19 dagar kvar tills planet går söderut mmmm det ska bli såååå skönt...

På måndag kommer barnen så nästa vecka blir som vanlig med träningar och matcher och skola och jobb men det är bra då går ju tiden fort vilket innebär att det känns inte så jätte långt bort tills flyget går hihi ja jag vet att jag nämner det rätt ofta men vem vill inte bort när hösten närmar sig med stormsteg...

Ikväll blir det nog till att byta till vinter däcken...ja jag vet att jag alltid är ute i sista sekund med just det....

Nä nu ska jag fixa och dona lite här men vi hörs snart igen
Kramar C

Inga kommentarer: